Öppettider:
Terminal 5 : 06:00 – 22:00
Terminal 2 : 06:00 – 21:00
Maximal storlek för bagage: 80x60x40 cm
Denna tjänst finns på:
Stockholm-Arlanda Flygplats
Terminal 5
Terminal 2
Telefon: +46 (0)10-410 0200
Price:
This service is provided to you at:
Stockholm Arlanda Airport
Terminal 5 and Terminal 2
Telephone number: +46 (0)10-410 0200
För priser se sidan för Bemannad Effektförvaring
Öppettider:
Helgfria vardagar 7.00 – 21.00
Lör- och helgdagar 07.00 – 17.00
Tjänsten är tillgänglig på:
Arlanda flygplats
Effektförvaringen
Terminal 5, plan 1
Telefonnummer: +46 (0)10 – 410 02 00
Priser: från 80 SEK till 320 SEK*
Avgiften är till för att delfinansiera kostnader för förvaring, registrering, öppettider och administrativa uppgifter. Här kan du läsa våra villkor.
(*För frakt och emballage tillkommer en avgift som beror på destination.)
Tjänsten är tillgänglig på:
Arlanda flygplats
Effektförvaringen
Terminal 5, plan 1.
Du hittar oss på följande plats:
Priser:
Startpris (inklusive fyra kolli): Från 700 SEK.
Därefter, per kolli: 70 SEK (upp till mått 80x60x40cm och 25kg)
Skrymmande föremål prissätts individuellt.
Öppettider:
Vi tillåter att porterbokningar görs senast 24 timmar före önskat datum / tid för tjänsten. Om du vill göra en porterbokning inom mindre än 24 timmar före tjänstens begärda datum / tidpunkt, vänligen ring oss.
Tjänsten är tillgänglig på:
Stockholm Arlanda Airport
Telefon: +46 (0)10 – 410 02 00
Förvara dina föremål i våra förvaringsboxar.
Boxarna har varierande storlek.
Max förvaringstid är 30 dagar.
Pris: från 80 kr/dygn
Öppettider: 24H
Klicka här för att se storlekar och placering.
Denna tjänst erbjuds på:
Stockholm Arlanda Flygplats
Terminal 2, Terminal 4, Terminal 5, Sky City
Telefon: +46 (0)10 – 410 02 00
Pris: 50 kr/dygn
Öppettider:
Helgfria vardagar 07.00 – 21.00
Lör-sön-helgdagar 07.00 – 17.00
Tjänsten är tillgänglig på:
Arlanda flygplats
Effektförvaringen
Terminal 5, plan 1
Telefonnummer: +46 (0)10 – 410 02 00
För att kunna betala service- eller administrationsavgift (VISA eller MasterCard) behöver du fylla i ditt referensnummer och betalningssumman.
Om du saknar ditt referensnummer, kontakta vår kundservice.
Tyvärr nekades eller avbröts betalningen och kortet har inte debiterats.
Vänligen försök igen eller prova med ett annat kort.
Hej!
Min halsduk kom tillrätta dagen efter.
Tack, för snabb o vänlig service.
Ingrid
Hej, jag anmälde min sons iPhone men han fick ut den själv hos er. Mission completed! Tack för proffsigt bemötande, enligt min son.
Roger
Hej
Jag har återfått min telefon och jag vill bara skicka ett stort tack till alla er som jobbar med det ni gör! O speciellt till er som varit inblandade i att få tillbaka min jobbtelefon till mig.
TACK !
Laurence
Så tacksam för detta och alldeles rätt glasögon har jag fått tillbaka!
Många hälsningar:
Åsa
Jag upptäckte när jag kom hem att dessa saknades. Hade bara mobiltel. att tillgå så jag blev ställd helt enkelt. Undersökte alternativ men kom fram till att vår dotter som bor i Stockholm var rätt person att få fram ett svar på vad som kan göras. Hon tog kontakt med Er och det hela löste sig på bästa sätt. ETT STORT TACK TILL ER PÅ HITTEGODS arlanda. Mycket av personligt värde säkrades för mig, hela fotolagringen på datorn adress listan och mycket mera.
Än en gång tack för ERT sätt att utföra arbetet.
Med vänlig hälsning.
Cyril
Hej Arlanda Hittegods
Jag är mycket nöjd att få tillbaka telefonen
Tack för bra service.
Bosse
Hej,
Luleå Flygplats Hittegods hittade mina glasögon efter några dagar och jag fick veta detta och fick dem idag på vägen hem till Stockholm i Luleå. Jag måste säga jag är väldigt imponerad av hur väl hela den här processen har fungerat och att jag har blivit kontaktad av er. Tack för allt, och - som sagt - mina komplimang !
Med vänlig hälsning
Paula
Hej ”L”!
TACK så jättemycket för all din hjälp. Jag blev så överväldigad när jag fick veta att min ryggsäck omhändertagits. Därför blev jag också lite snurrig.
Jag har också kontaktat Securitas, gruppen för Arlanda terminal 5 och framfört mitt varmaste tack.
Kram från
Ingrid
Jag vill ge en stor eloge till bagport hittegods på ARN. Och till alla som samverkade till att jag fick tillbaka min iPad som jag glömde i stolen på Norwegian från Las Palmas. Stort tack till alla ärliga och lojala medarbetare. :)
Per
Riktigt bra service och hantering hela vägen när jag förlade min 1/2 år gamla mobiltelefon på Arlanda inrikes som jag trodde var förlorad.
Via enkel registrering av min information om min förlorade telefon på missingX och sedan en sökning mot vad som lämnats in som hittegods kunde jag se att det fanns inlämnat en liknande. Via ytterligare kommunikation kunde jag smidigt hämta upp min mobil på återresa från Arlanda. Mycket bra hantering och bemötande. Rekommenderar er varmt och ger er 5+ i betyg.
Urban
Tack för er hjälp och att ni var så ”serviceminded” ! Toppen : )
Lena
Så underbart att ni har mitt ID, jag var rädd att någon tagit och använt det för egna behov.
Jag kan bara beundra hur väl saker sköts i Sverige och i nordiska länder tvärtemot här i Spanien vart vi flyttade.
Jag hade redan hunnit skaffa ett nytt ID hos polisen i Finland. På grund av att mitt försvunna ID
går ut, och att jag har ett nytt , så ber jag er att klippa kortet och slänga det.
Tusen , tusen tack för all er hjälp !
Ritva
Hej !
Hur många gånger har jag inte tänkt tanken -”Man borde säga tack”, men så blir det aldrig av.
Men, så äntligen bättrade jag mig.
Tusen tack för all hjälp, när jag glömde min ena dator vid säkerhetskontrollen Terminal 4.
Ett mycket trevlig bemötande av kvinnan vid info disken, trots att ”mina” medresenärer före mig, inte var trevliga mot henne.
Jag är full av beundran och tacksamhet.
Mina varmaste hälsningar till alla som varit delaktiga till att jag fick tillbaka min dator.
Tomas
Hittat och klart uthämtat hos er
Toppen service tack
Janne
Efter ett samtal med en Benjamin så måste jag säga följande. Maken till hjälpsam person möter man inte ofta. Varken IRL eller annorledes.
All heder till medarbetare Benjamin alltså. Han gjorde absolut allt i sin makt för att lösa mitt problem.
Stort tack för det.
Stefan
Hej
Vill bara skicka ett STORT TACK och ett fång rosor till den tjejen som hjälpte min man ( via mitt tel.samtal) att återfå sin telefon. Kan inte tacka nog...Sprang till avgången som gick till Skellefteå och lyckades hitta min man. Vi är så enormt tacksamma.
Anki
Hej alla duktiga och kundorienterade medarbetare som jobbar på Arlanda hittegodsavdelning.
Jag vill rikta ett tack till er för att jag fått ringa och att ni hjälpt mig att försöka finna min bilnyckel som kom bort vid säkerhetskontrollen.
Speciellt fantastiska "M" som varit extra service och kundorienterad och mailat mig samt ringt upp mig om bilnyckeln. Ett stor varmt tack från mitt hjärta. Tyvärr är nyckel inte inlämnad till er men jag vill hylla och tacka er. Er chef och ansvarig kan var riktigt stolt över er duktiga medarbetare. Jag har själv varit företagsledare och vet vikten av kundorienterade och duktiga medarbetare. Grattis till er avdelning och tack än en gång.
Margaretha
Hej!
Suuuupertack för ditt lugna sätt och noggranna detektivarbete!!!!
Det var riktigt stressigt och jobbigt för mig igår kväll, men jag blev lugnare av att jag såg att du ringde och kollade av och gjorde det du kunde för att spåra ikapp telefonen. Så: Ett STOOOORT TACK för din vänlighet, proffsighet och allmänt trevliga bemötande!
Din arbetsgivare och dina nära och kära måste vara glad att de har dig!
Jag kände mig verkligen tacksam igår kväll och det håller i sig
Niklas
Cookies are very small text files that are stored on your computer when you visit some websites.
We use cookies to make our website easier for you to use. You can remove any cookies already stored on your computer, but these may prevent you from using parts of our website.
Use the slider below to see the different types of cookies you can choose to allow.